Неділя
19.05.2024
02:31
Форма входу
Фінансові звіти
Мої файли [9]
Педагогічний колектив [3]
Гордість школи [0]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
СВАЛЯВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1
Головна » Файли » Педагогічний колектив

Методобєднання вчителів
12.09.2013, 20:03

До методичного об’єднання вчителів математики, фізики та інформатики Свалявської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 входять:

1.     Дідович Орона Оскарівна –голова методобєднання з 2003 року. Вчитель фізики. Категорія  вища , вчитель – методист.

Педстаж – 31 рік.

2.     Тимкович Олександр Васильович –вчитель фізики, математики. Категорія вища, старший вчитель. Педстаж -

3.     Стрічек Наталія Юріївна – вчитель математики. Категорія вища, вчитель –методист. Педстаж – 37 років.

4.     Чорі Марія Іванівна – вчитель математики. Категорія вища. Педстаж – 23 роки

5.     Левко Оксана Йосипівна – вчитель математики. Категорія вища, старший вчитель. Педстаж –

6.     Тегельман Надія Сергіївна – вчитель математики, інформатики, Категорія друга. Педстаж - 7 років.

 

   Всю роботу методобєднання спрямовує на реалізацію завдань відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти.

Пріоритетними питаннями визначити : вивчення змісту і завдань нових навчальних програм, обмін думками, пропозиціями з даного питання; обмін досвідом роботи з питань підвищення інтересу до вивчення математики, фізики та інформатики. Вдосконалення методики проведення уроків , підвищення їх результативності, ознайомлення  з передовим педагогічним досвідом.

       

        Проблемні питання , над якими працюють вчителі:

1.     Дідович О.О. – диференційований підхід до вивчення, контролю і корекції знань і вмінь учнів з фізики.

2.     Тимкович О.В. – ігрова форма проведення уроків з фізики – як один з методів вдосконалення навчально-виховного процесу.

3.     Стрічек Н.Ю. впродовж своєї діяльності працювала над проблемними питаннями – проблемні питання, проблемні завдання, проблемні ситуації та шляхи їх реалізації на уроках математики. Самостійна робота як один з методів активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики і в позаурочний час. В даний момент вона працює над питанням «Технологія навчання як дослідження при вивченні математики.

4.     Левко О.Й. – самостійна робота на уроках математики як один із методів проблемного навчання.

5.     Чорі М.І. – ігрові форми проведення уроків математики як один із методів вдосконалення навчально- виховного процесу.

6.     Тегельман Н.С. – ігрові моменти при вивченні математики в 5-11 класах.

 Вчителі методобєднання добре усвідомлюють, що успіхи навчально - виховної роботи вчителя залежать не тільки від його знань, досвіду, але й методичної озброєності, яка постійно потребує удосконалення, тобто проведення нетрадиційних уроків з використанням нових методів і форм. За таких умов з’являється бажання працювати по –новому, щоб учням було цікаво, доступно, добре засвоювали новий матеріал і були активними.

      Предметом обговорення на засіданнях методо єднання були, зокрема, відкриті уроки:

  Дідович О.О. – «Магнітне поле. Добре чи зло» (10 кл.);

          «В пошуках істини. Двері в невідомий світ»(10кл),   приурочено 300-річчю з дня народження Ломоносова;

  «Явища змочування і незмочування.  Капілярні явища» (10 кл);

    «Починаємо вивчати фізику» (7-В кл.).

   Тимкович О.В. – «Нобелівська премія – феномен ХХ ст.» (11 кл.);

        «Розрахунок основних характеристик електричних кіл» ;

                   «Типи твердих тіл» (8-Бкл.).

   Стрічек Н.Ю. – «Квадратні рівняння» (8-А кл.);

                            «Квадратні нерівності» (9-А кл.).

   Левко О.Й. – «Мішані числа» (5-Б кл.);

             «Властивості степеня з цілим показником» (8-А кл.);

                       «Морським бій » (6-А кл.);

                       «Звичайні дроби» (5-А кл.);

    Тегельман Н.С.– «Додавання та віднімання раціональних чисел» (6-Акл);

            «Розв’язування квадратних рівнянь різними способами » (8-Бкл.);

                     «Суд над Інтернетом. Інтернет: добро чи зло?» (9-Б кл.);

                    «Детективне агенство» (8-Б кл.);

                    «Функція, її графік та властивості» (7-Б кл.).

    Чорі М.І. – «Математичний цирк» (5-Вкл.).

     Олімпіада – це один із форм позакласної роботи , яка прилучає учнів до науки та сприяє розвитку пізнавальних інтересів учнів, обґрунтовує вибір майбутньої професії, підвищує науково-методичний рівень викладання предмета в школі. До олімпіад вчителі готують учнів теоретично, практично та психологічно.

     З 2000 по 2012 рік школа мала кожен рік переможців обласних олімпіад з фізики. Це Дідович Олександр, Фільо Моніка, Шепа Іван, Нікітін Микола, Микитич Христина. За це діти нагороджувались грамотами, цінними та грошовими подарунками. Нікітін Микола за перше місце на обласній олімпіаді з фізики у 2007 році був нагороджений путівкою до табору «Артек».

        Учасники обласних олімпіад з математики:

Вихованці Стрічек Наталії Юріївни -

Котик Олександр (1999 р.), Філак Ігор (2002), Фільо Моніка (2003), Боровська Неля (2008), Попович Євгенія (2010)

Вихованці Тегельман Надії Сергіївни – показали хороші результати у ІІІ турі Всеукраїнської олімпіади з математики та інформатики. Це Іващенко Сергій (2008р), Петров Юрій (2007р, 2008р.,2009р.,2010р,2011р.,2012р), Нікітін Микола (2008р.).

Учениця Коневич Іванна вже другий виходить переможцем ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики (2012р, 2013р.).

 

     Щорічно у школі проводиться тиждень (декада) фізики, математики та інформатики, яка є основною формою організації позакласної роботи та заохочує до праці всіх учнів , вчителів. Мета таких  заходів пропаганда інтересу учнів до цих предметів, виховання в них потреби використовувати науково – популярну літературу та інші джерела інформації.

   Щороку у день відкриття  декади на стінах яскравіють різнобарв’ям естетично оформлені стінгазети.  Зокрема «Шкільний світ фізики», «Альфа», «Шість дослідів, які привели до технічної революції», «Математика – цариця наук».

      У листопаді 2010 року під час тижня фізики, математики та інформатики проведено зустріч обдарованих дітей із Циганин Л.В. , керівником Свалявської філії Закарпатського територіального відділення Малої Академії Наук України, заслуженим учителем України, Молнаром М.М. , головою районного методоб’єднання вчителів фізики.

   

     Враховуючи інноваційні методи навчання вчителі фізики і математики школи розробляють технології індивідуалізації та диференціації навчального процесу.

      Тому, крім щоденної копіткої роботи з учнями на уроках, вони організовують позакласні заходи. І як наслідок роботи  - щороку проводяться декади (тижні) юних фізиків і математиків. Мета – узагальнити і систематизувати знання учнів з цих предметів, уміння застосовувати їх в нестандартних умовах, розвивати логічне мислення. А також пропаганда фізичних та математичних знань, підвищення інтересу учнів до цих предметів , виховання в них потреби використовувати науково - популярну літературу та інші джерела інформації.

 

    

Категорія: Педагогічний колектив | Додав: Sheff
Переглядів: 1831 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: