До методичного об’єднання вчителів математики, фізики та інформатики
Свалявської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 входять:
1. Дідович Орона Оскарівна
–голова методобєднання з 2003 року. Вчитель фізики. Категорія вища , вчитель – методист.
Педстаж – 31 рік.
2. Тимкович Олександр
Васильович –вчитель фізики, математики. Категорія
вища, старший вчитель. Педстаж -
3. Стрічек Наталія Юріївна –
вчитель математики. Категорія вища, вчитель –методист. Педстаж – 37 років.
4. Чорі Марія Іванівна –
вчитель математики. Категорія вища. Педстаж – 23 роки
5. Левко Оксана Йосипівна –
вчитель математики. Категорія вища, старший вчитель. Педстаж –
6. Тегельман Надія Сергіївна
– вчитель математики, інформатики, Категорія друга. Педстаж - 7 років.
Всю
роботу методобєднання спрямовує на реалізацію завдань відповідно до Державного
стандарту базової та повної середньої освіти.
Пріоритетними питаннями визначити : вивчення
змісту і завдань нових навчальних програм, обмін думками, пропозиціями з даного
питання; обмін досвідом роботи з питань підвищення інтересу до вивчення
математики, фізики та інформатики. Вдосконалення методики проведення уроків ,
підвищення їх результативності, ознайомлення
з передовим педагогічним досвідом.
Проблемні питання , над якими
працюють вчителі:
1. Дідович О.О. –
диференційований підхід до вивчення, контролю і корекції знань і вмінь учнів з
фізики.
2. Тимкович О.В. – ігрова
форма проведення уроків з фізики – як один з методів вдосконалення
навчально-виховного процесу.
3. Стрічек Н.Ю. впродовж
своєї діяльності працювала над проблемними питаннями – проблемні питання,
проблемні завдання, проблемні ситуації та шляхи їх реалізації на уроках
математики. Самостійна робота як один з методів активізації пізнавальної
діяльності учнів на уроках математики і в позаурочний час. В даний момент вона
працює над питанням «Технологія навчання як дослідження при вивченні
математики.
4. Левко О.Й. – самостійна
робота на уроках математики як один із методів проблемного навчання.
5. Чорі М.І. – ігрові форми
проведення уроків математики як один із методів вдосконалення навчально-
виховного процесу.
6. Тегельман Н.С. – ігрові
моменти при вивченні математики в 5-11 класах.
Вчителі методобєднання добре усвідомлюють, що
успіхи навчально - виховної роботи вчителя залежать не тільки від його знань,
досвіду, але й методичної озброєності, яка постійно потребує удосконалення,
тобто проведення нетрадиційних уроків з використанням нових методів і форм. За
таких умов з’являється бажання працювати по –новому, щоб учням було цікаво,
доступно, добре засвоювали новий матеріал і були активними.
Предметом обговорення на засіданнях методо єднання були, зокрема,
відкриті уроки:
Дідович О.О. – «Магнітне поле.
Добре чи зло» (10 кл.);
«В пошуках істини.
Двері в невідомий світ»(10кл), приурочено
300-річчю з дня народження Ломоносова;
«Явища змочування і
незмочування. Капілярні явища»
(10 кл);
«Починаємо вивчати
фізику» (7-В кл.).
Тимкович О.В. – «Нобелівська
премія – феномен ХХ ст.» (11 кл.);
«Розрахунок основних характеристик електричних кіл» ;
«Типи твердих тіл» (8-Бкл.).
Стрічек Н.Ю. – «Квадратні
рівняння» (8-А кл.);
«Квадратні
нерівності» (9-А кл.).
Левко О.Й. – «Мішані числа» (5-Б
кл.);
«Властивості степеня з
цілим показником» (8-А кл.);
«Морським бій » (6-А
кл.);
«Звичайні дроби» (5-А кл.);
Тегельман Н.С.– «Додавання та
віднімання раціональних чисел» (6-Акл);
«Розв’язування квадратних рівнянь різними
способами » (8-Бкл.);
«Суд над
Інтернетом. Інтернет: добро чи зло?» (9-Б кл.);
«Детективне
агенство» (8-Б кл.);
«Функція, її
графік та властивості» (7-Б кл.).
Чорі М.І. – «Математичний цирк» (5-Вкл.).
Олімпіада – це один із форм
позакласної роботи , яка прилучає учнів до науки та сприяє розвитку
пізнавальних інтересів учнів, обґрунтовує вибір майбутньої професії, підвищує
науково-методичний рівень викладання предмета в школі. До олімпіад вчителі
готують учнів теоретично, практично та психологічно.
З 2000 по 2012 рік школа мала кожен рік
переможців обласних олімпіад з фізики. Це Дідович Олександр, Фільо Моніка, Шепа
Іван, Нікітін Микола, Микитич Христина. За це діти нагороджувались грамотами,
цінними та грошовими подарунками. Нікітін Микола за перше місце на обласній олімпіаді
з фізики у 2007 році був нагороджений путівкою до табору «Артек».
Учасники обласних олімпіад з
математики:
Вихованці Стрічек Наталії Юріївни -
Котик Олександр (1999 р.), Філак Ігор (2002), Фільо Моніка (2003),
Боровська Неля (2008), Попович Євгенія (2010)
Вихованці Тегельман Надії Сергіївни – показали хороші результати у ІІІ турі
Всеукраїнської олімпіади з математики та інформатики. Це Іващенко Сергій
(2008р), Петров Юрій (2007р, 2008р.,2009р.,2010р,2011р.,2012р), Нікітін Микола
(2008р.).
Учениця Коневич Іванна вже другий виходить переможцем ІІ етапу
Всеукраїнської олімпіади з математики (2012р, 2013р.).
Щорічно у школі проводиться
тиждень (декада) фізики, математики та інформатики, яка є основною формою
організації позакласної роботи та заохочує до праці всіх учнів , вчителів. Мета
таких заходів пропаганда інтересу учнів
до цих предметів, виховання в них потреби використовувати науково – популярну
літературу та інші джерела інформації.
Щороку у день відкриття декади на стінах яскравіють різнобарв’ям
естетично оформлені стінгазети. Зокрема
«Шкільний світ фізики», «Альфа», «Шість дослідів, які привели до технічної
революції», «Математика – цариця наук».
У листопаді 2010 року під час
тижня фізики, математики та інформатики проведено зустріч обдарованих дітей із
Циганин Л.В. , керівником Свалявської філії Закарпатського територіального
відділення Малої Академії Наук України, заслуженим учителем України, Молнаром
М.М. , головою районного методоб’єднання вчителів фізики.
Враховуючи інноваційні методи навчання вчителі
фізики і математики школи розробляють технології індивідуалізації та
диференціації навчального процесу.
Тому, крім щоденної копіткої
роботи з учнями на уроках, вони організовують позакласні заходи. І як наслідок
роботи - щороку проводяться декади (тижні)
юних фізиків і математиків. Мета – узагальнити і систематизувати знання учнів з
цих предметів, уміння застосовувати їх в нестандартних умовах, розвивати
логічне мислення. А також пропаганда фізичних та математичних знань, підвищення
інтересу учнів до цих предметів , виховання в них потреби використовувати
науково - популярну літературу та інші джерела інформації.
|