Субота

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
СВАЛЯВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1
Головна » 2015 » Травень » 25 » «Інтелектуальний марафон»
09:29
«Інтелектуальний марафон»

Вже стало традицією в Свалявській ЗОШ І-ІІІ ст. №1 проводити тижні математики, фізики, інформатики та астрономії. Цього року цей тиждень стартував під назвою «Інтелектуальний марафон». Чому саме марафон? Марафон – це велика, але конкретна дистанція для спортсменів, а от інтелектуальний марафон не має межі для людини, якщо вона цього бажає. Саме до нових творчих пошуків, та самовдосконалення спонукали всі заходи, проведені в школі.

Розпочався тиждень загальношкільною лінійкою, яку підготували учні 7-А класу під керівництвом вчительки- математики Левко О.Й.. Лінійка проходила на фоні цікавих естетично оформлених стіннівок. Цього ж дня відбувся і науковий науковий лекторій для учнів 9-х, 10-х класів, який підготувала    досвідчений вчитель фізики Дідович О.О.. Учні – старшокласники виступали із цікавими дослідженнями, аналізували свої спостереження та ділилися враженнями від пошукової роботи. Зокрема захоплення та інтерес присутніх викликав виступ учня 9-А класу Наливайка А. про альтернативні джерела енергії. Він також продемонстрував свій саморобний прилад, який, виробляючи електроенергію, може зарядити   мобільний телефон.

Не менш цікаві повідомлення з фізики та астрономії підготували й інші учні,  а саме Лавренюк В. (уч. 9-А кл.), Барань Г. (9-Б кл.), Дурунда Б. (9-Б кл.).

Діянич Е. М., вчителька інформатики, зацікавила учнів 5- х класів відкритим уроком – змаганням. Дві команди заздалегідь виготовили емблеми, девізи, продемонстрували хороші теоретичні та практичні знання з інформатики . Захід пройшов надзвичайно цікаво та захоплююче.

Сучасна фізика – найважливіше джерело знань про навколишній світ, основа науково-технічного прогресу і, разом з тим, - один із найважливіших компонентів людської культури. Саме ця теза і стала мотивом відкритого уроку, який провела Дідович О.О., вчителька фізики, у 7-А класі. Особливістю заходу було те, що тут із власними дослідами, цікавими експериментами та науковими коментарями виступили учні 10-го класу. Такий творчий підхід до уроку зробив його надзвичайно цікавим та інформативно насиченим, дозволив школярам відчути себе науковцями та (експериментаторами) дослідниками.

Неабиякий інтерес викликав у дев’ятикласників відкритий урок з інформатики «Подорож океанами комп’ютерних технологій», який підготувала вчителька математики Тегельман Н.С. Нестандартний підхід, атмосфера змагання і зацікавленості розкрили хороші знання дітей з інформатики, фізики та літератури.

Насиченості тематичного тижня сприяли і цікаві кінофільми із астрономії, які демонструвались для учнів-старшокласників та колег вчителів.

Надзвичайно гармонійно вписалася у предметний тиждень і виховна година на тему «Моя гордість – Україна», що, відбулася у 7-А класі. Класний керівник Левко О.Й. змогла вміло поєднати виховну мету заходу із математикою через змістовний матеріал про відомих українських учених. Семикласники та гості збагатилися цікавими фактами із тижня видатних українців, пройнялися гордістю за наш талановитий народ, за нашу рідну Україну.

Традиційним завершенням тематичного тижня стало засідання шкільного методоб’єднання вчителів математики, фізики та інформатики. На засіданні було підведено підсумки та зроблено детальний аналіз роботи вчителів-предметників.

Переглядів: 413 | Додав: Sheff | Рейтинг: 0.0/0